KFUM Spejdernes Musikkorps Hedensted

Særtilbud: Kom med i Spejderorkestret

Hvis du enten spiller eller skal til at starte som messingblæser her i kulturskolen, kan du supplere med et medlemskab hos Spejderorkestret i Hedensted. Lige meget hvilket niveau du starter på, kan du altid være med i Spejderorkestret. Her spilles alt fra populærmusik til klassik. Spejderorkestret deler også mange sociale oplevelser sammen samt spiller til arrangementer på tværs af Hedensted Kommune.

Orkesteret spiller hver mandag kl. 18.00-20.00 på Kastaniehøj, Kirkegade 16 i Hedensted.

Et medlemskab i KFUM spejdernes Musikkorps Hedensted koster 350 kr pr. halvår. Som en del af medlemskabet låner du et instrument hos spejderne, som du både kan bruge i korpset og i din instrumentalundervisning i Kulturskolen. Hvis man ikke er helt sikker på, om man vil med eller ej, er man velkommen til at komme forbi og prøve det af - helt gratis!

Hvis du vil vide mere om tilbuddet, kan du ringe til Torben, orkesterleder:

Tlf.: 99 55 86 73

Beøsg orkesterets Facebookside