Tilmelding og login

Du har her mulighed for at tilmelde dig Kulturskolen
billedkunsthold tegner

Du kan tilmelde dig Kulturskolen hele året!

OBS: Til- og gentilmelding til sæson 24/25 er åben!

Ved holdtilmelding med forudbestemt tidspunkt:

Hvis vi kan finde en ledig plads til dig på holdet, får du en opstartsmail om tid og sted m.m. umiddelbart inden opstart.

Ved solofagtilmelding uden konkret tidspunkt:

Hvis vi kan finde en ledig plads til dig hos en lærer, så skriver vi til dig for at aftale opstart og undervisningstidspunkt. Tilmelder du dig ifm. en ny sæson, så aftales et konkret tidspunkt først i starten af august. Først når du har accepteret dit undervisningstidspunkt, og såfremt du ikke benytter fortrydelsesmuligheden om fredagen inden opstart, så er din tilmelding bindende for 1. rate.

For alle nye tilmeldte:

Når du har udfyldt tilmeldingen, vil du altid først få et autosvar om, at du er på ventelisten. Dette betyder blot, at vi ikke har behandlet din tilmelding endnu.

Hvis vi ikke kan finde en plads til dig, fortsætter du blot på venteliste, i tilfælde af at en plads bliver ledig senere. Du kan til enhver tid bede om at blive fjernet fra ventelisten igen.

Tilmeldinger til den kommende sæson 24/25 modtaget før 9. juni 2024 prioriteres først.

For nuværende elever

Nuværende elever, samt elever, der er på orlov og venteliste, kan logge sig ind i vores elevdatabase SpeedAdmin og til- og gentilmelde sig aktive fag samt nye fag i Kulturskolen gennem log-in-linket her. Der logges ind med værges/betalers NEMid/MITid.