Spirelinjen

For dig, der går 5.-7. klasse og elsker musik.

Kulturskolens Spirelinje er for talentfulde elever, som vil mere med musikken

Fællesundervisningen er 60 minutter og foregår tirsdag eftermiddag på Hedensted skole kl. 17.30-18.30.

Du fortsætter med din almindelige instrumentalundervisning, dog er det et krav, at din soloundervisning er på minimum 25 minutter.

Der er 15 pladser på Spirelinjen. Vi sammensætter holdet primært ud fra elevernes faglige niveau, deres mindset (modenhed, lyst og evne til udvikling), samt holdets instrumentale sammensætning.

Alder: 5.-7. klassetrin.

Er det lige noget for dig at komme med på Spirelinjen, så tag først og fremmest en snak med din musiklærer. Dernæst kan du følge linket her til tilmeldingen:

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Talentkoordinator, Helene Bak på helenebak@hotmail.com eller tlf: 50 53 80 61