Sangskrivning

I sangskrivning lærer du at skrive dine egne sange og at udtrykke dig med dit eget musikalske udtryk
pige fordybet i musik

I undervisningen vil man få redskaber og værktøjer til at gennemarbejde denne proces såsom introduktion til indspilning, kundskaber på klaver og guitar mm.

Der er to tilbudsformer til undervisning i sangskrivning.

Sangskrivning som soloundervisning:

Et tilbud for alle interesserede. Man lærer forskellige redskaber til sangskrivning/komposition. Bl.a. hvordan man skriver og bygger en god tekst op, hvordan man arrangererer/instrumenterer en sang og meget mere.

Sangskrivning som gruppeundervisning:

Eleverne lærer de samme ting som i soloundervisningen, men i gruppeundervisningen vil der også være mulighed for at arbejde sammen i hold og være med til at inspirere hinanden. Altså både fælles og individuelle opgaver. Der vil også være mulighed for at spille hinandens numre sammen, som en form for sammenspil.

Aldersgrænse: ca. 5. klasse og opefter, men ellers ingen forudsætninger for at deltage.