Musikværksted - for elever i 0.-2.kl

På Bøgballe, Glud og Lindved Skole
musikværksted Lindved 23

Musik, leg, sang og dans - en god blanding af det hele!

I Musikværksted leger, synger, danser og bevæger vi os og spiller på forskellige rytmeinstrumenter. Der er ikke tale om egentlig instrumentundervisning. Undervisningen udvikler børnenes sans for og glæde ved musik og forbereder dem til senere instrumentalundervisning.

Et hold er på min. 8 og max. 12 elever. Undervisningen varer 45 min. pr. gang og undervisningen planlægges så vidt muligt til at starte umiddelbart efter skoletid.

Særligt for Musikværkstedshold er det, at Kulturskolens lærer altid at henter og bringer børnene mellem SFO og undervisningslokalet.

Musikværksted sæson 24/25

Glud Skole (0.-2-kl.) Thomas Høg fredag 13,15-14.00 opstart (sept. 24') dato kommer
Bøgballe Friskole (0.-2.kl) Maria Hofmann Roed onsdag 14.00-14.45 opstart (sept. 24') dato kommer
Lindved Skole (0.-1.kl.) Lone Henriksen torsdag 13.45-14.30 opstart (sept. 24') dato kommer